Som en ung undertøysforhandler eide Shirley Schoonebeek flere butikker i Amsterdam. Etter noen år forankret i bransjen, var hun på jakt etter et merke med en historie - noe å snakke om, tenk på - noe som stod ut fra det vanlige. Da hun ikke kunne finne den, bestemte hun uærlig seg for å skape sin egen. Ikke en for å følge trender, tok hun bevisst handling for å skape unike trykk i samarbeid med ekte kunstnere; å utvikle en etikett som ville appellere til gutta som omfavner deres indre "Bad Boy". Dette samarbeidet resulterte i det slående merkevaren som vi kjenner det i dag. Muchachomalo* vokser og innoverer innen material og passer, vevd gjennom en samling som blir stadig mer omfattende i design og farger. Muchachomalo kan ikke bli fanget i en mann. Det er et vilt tegn som er skjult i flere menn. Muchachomalos er i alle aldre og kommer i forskjellige former. Men de har en rekke ting til felles ... Den autentiske bokseren!
Lukk

Muchachomalo

Les mer

Vil du vinne gavekort på 500 kr?
Meld deg på vårt nyhetsbrev for å være med i vår månedlige trekning, samt få nyheter, tilbud og invitasjoner til eksklusive arrangementer.